Shop Mobile More Submit  Join Login
Blue Cupcake - Free Use by candysores Blue Cupcake - Free Use by candysores
This avatar is open for use on deviantArt. If you are going to use this avatar you must comment below!

*Please credit in your journal or signature during the time the avatar is used!*

Enjoy! :heart:
Add a Comment:
 
:iconariarty:
AriArty Featured By Owner May 23, 2016  Hobbyist Digital Artist
using for my deviantID (if that's ok.)
Reply
:iconvalenswe:
Valenswe Featured By Owner Oct 21, 2015  Student General Artist
this is amazing i am using it!
Reply
:iconangiewaiwai:
angiewaiwai Featured By Owner Mar 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
so cute I am using!
Reply
:iconstarfish7890:
starfish7890 Featured By Owner May 16, 2013   General Artist
Using. :thanks:
Reply
:iconmusiccupcake28:
MusicCupcake28 Featured By Owner Jul 28, 2012  Student General Artist
Using <3
Reply
:iconlilac-loves:
lilac-loves Featured By Owner Jun 29, 2012
as you can tell i'm new and i was looking for an avatar and i saw this amazing glittery cupcake and just fell in love with it!!! can i plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz hav it? plz!!!
Reply
:iconhappymew14:
happymew14 Featured By Owner Oct 25, 2011  Student Artisan Crafter
may i use
Reply
:icon6oo:
6oo Featured By Owner Aug 16, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
Hi ;D I really like the way the cupcake outline, and I might use it! ;]
Reply
:iconmagiccupcakes101:
MagicCupCakes101 Featured By Owner Aug 7, 2011
Can i use?
Reply
:iconmini-michellex:
mini-michellex Featured By Owner May 11, 2011
it's soooooo cute
Reply
:iconxxwillywonkaxx:
xXWillyWonkaXx Featured By Owner Apr 11, 2011  Hobbyist Writer
can we use t for other occasions like an art piece your working on
Reply
:iconsudochi:
Sudochi Featured By Owner Jan 22, 2011
Not sure if I'll use it, but just in case I do =D


This has to be the cutest blue cupcake icon I've seen. Simple, yes, but better simple than glitzy all over the place.
Reply
:iconkenny889:
Kenny889 Featured By Owner May 14, 2010  Student
OOOOOOOO!this is sooooooooo cool can i use it as my avatar?
Reply
:iconwiltedwallflower:
wiltedwallflower Featured By Owner Apr 19, 2010
I love this! It's so sparkly and yummeh looking. o3o
Reply
:iconjayla-peach:
jayla-peach Featured By Owner Feb 13, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
Yayy
Reply
:icon4585kiki4585:
4585kiki4585 Featured By Owner Jan 13, 2010  Student
I so love it can u make more!!!
Reply
:iconteru-dd:
Teru-DD Featured By Owner Dec 24, 2009
I will us. lol
Reply
:iconinfectcupcake:
infectCupcake Featured By Owner Dec 19, 2009
can i use it? :aww:
Reply
:iconminavampire:
MinaVampire Featured By Owner Nov 26, 2009
Cuteee!
Cupcakes are awesome!
Reply
:iconstetsonismine:
Stetsonismine Featured By Owner Nov 9, 2009  Student Digital Artist
i likee
Reply
:iconepicflyingglitch:
EpicFlyingGlitch Featured By Owner Oct 31, 2009
im going to use it! :giggle:
Reply
:iconcareohless:
careohless Featured By Owner Jan 24, 2009
It looks so yummy! :aww:
Reply
:iconblackphoenix14:
blackphoenix14 Featured By Owner Jan 19, 2009
This has been featured here: [link] :D
Reply
:iconmidsummerdreams:
MIDSUMMERdreams Featured By Owner Jan 2, 2009
:spotlight-left: awww.. i luve this one! :spotlight-right:
Reply
:iconpinkyziggy444:
pinkyziggy444 Featured By Owner Nov 9, 2008  Hobbyist Writer
so cute... ._.
Reply
:icontzanthor:
Tzanthor Featured By Owner Nov 2, 2008
Cupkaek!! Yayz!!!

:XD:
Reply
:iconblueismycue:
blueismycue Featured By Owner Aug 30, 2008
omfg that is just awesome!! ^__^ =D
Reply
:iconfluffmarsh:
fluffmarsh Featured By Owner Aug 17, 2008  Hobbyist General Artist
I might use this later! ^_^ Thanks!
Reply
:iconcofeewithmilk:
Cofeewithmilk Featured By Owner Aug 14, 2008
Can I really take it?! Ohhh! It's so cute!
Reply
:iconjuniorgenius:
JuniorGenius Featured By Owner Aug 9, 2008
I'm using this for my Gaia profile. Is that okay? Here's a link to it: [link]
Reply
:iconcupcakepatrol:
cuPcaKePaTRoL Featured By Owner Jul 10, 2008
cute!
Reply
:iconemmyegg4567:
EmmyEgg4567 Featured By Owner Jul 6, 2008
Ooh, cute! Hm.. should me use it? Nah, I like mine cause I made it, but VERY cute!
Reply
:iconred-and-yellow:
Red-and-Yellow Featured By Owner Jun 9, 2008   Writer
Mmm, blue cupcake... GIMME! :hungry:
Reply
:iconultimatefangirl:
UltimateFangirl Featured By Owner Jun 4, 2008
Oh my GOD! Sparkle cupcake!! I cant make any avatars 'cause I don't have any specific software so I'm kinda screwed. Can I use it pretty please? I'll make sure i give you all the credit in my journal entries.
Reply
:iconritacalasimo:
ritacalasimo Featured By Owner May 17, 2008
^0^

luv it! «3
Reply
:iconni-chan89:
ni-chan89 Featured By Owner May 7, 2008
I'll be kidnapping this avvi for awhile
Reply
:iconxxxsicknessxxx:
xxxSicknessxxx Featured By Owner Feb 23, 2008
awww its cute
Reply
:iconcandysores:
candysores Featured By Owner Feb 24, 2008
Thanks so much hunnie!
Reply
:iconxxxsicknessxxx:
xxxSicknessxxx Featured By Owner Feb 25, 2008
your welcome.
Reply
:iconpheno-m-enon:
Pheno-m-enon Featured By Owner Feb 16, 2008
Awwww.. So Cuuuute.. May I Use It Pweeeez? :flirty:
Reply
:iconcandysores:
candysores Featured By Owner Feb 16, 2008
Of course, enjoy!! :D
Reply
:iconcthylla:
Cthylla Featured By Owner Feb 11, 2008
yummy! i'll use some of your stuff in my journal. including the css :D
Reply
:iconcandysores:
candysores Featured By Owner Feb 11, 2008
Yey! Enjoy!
Reply
:iconarticunolover:
ArticunoLover Featured By Owner Feb 6, 2008   Interface Designer
AW SO CUTE!
Can I plz use this 8D?
Reply
:iconcandysores:
candysores Featured By Owner Feb 6, 2008
Of course, enjoy?
Reply
:iconarticunolover:
ArticunoLover Featured By Owner Feb 7, 2008   Interface Designer
Thank you so much!!
Reply
:iconcandysores:
candysores Featured By Owner Feb 7, 2008
No problem :D
Reply
:iconarticunolover:
ArticunoLover Featured By Owner Feb 8, 2008   Interface Designer
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
like The Beatles btw XD?
Reply
:iconispree:
iSpree Featured By Owner Feb 5, 2008
omg thats cute o.o
Reply
:iconcandysores:
candysores Featured By Owner Feb 6, 2008
Thank you so much!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 27, 2007
Image Size
3.4 KB
Resolution
50×50
Thumb

Stats

Views
6,357
Favourites
332 (who?)
Comments
168
Downloads
263
×